مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 07:152023-10-01ورزشي

فارس من| به زودی مشکل کفپوش و سقف مجموعه ورزشی حجاب حل می شود


مدیر دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از حل مشکلات کفپوش و سقف سالن ورزشی حجاب (مجموعه ورزشی بانوان) در آینده ای نزدیک و قبل از بارش ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مشکلات سالن ورزشی حجاب شهر همدان حل کنید عنوان سوژه ای است که توسط یکی از کاربران فارس من آن را ثبت کرده و خواستار پیگیری حل این مشکل شده است.

مدیر دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در همین راستا در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکلات موجود در مجموعه ورزشی حجاب، درباره سقف این سالن ورزشی اظهار کرد: سالی که طراحی این مجموعه انجام شد، کار نهایی سقف ایراداتی داشت.

چراکه از پوششی به نام آندولین استفاده کردند که اصل جنس این پوشش از کاغذ است و با کارتن و ترکیبی از قیر و رنگ ایجاد شده است.

امین رنجبردار عنوان کرد: این پوشش در شهرهای خشکی مثل همدان که در زمستان سرمایی شدید و در تابستان هم آفتاب سوزانی دارد، کاربرد ندارد و بیشتر در شهرهای رطوبتی مثل شمال شهر که هوا در آنها غالبا مرطوب است، استفاده می شود.

وی با اشاره به طراحی پوشش سقف این سالن در سال 85 تصریح کرد: به مرور زمان، خشک شدن این فضا موجب شده که این آندولین ها شکننده شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| به زودی مشکل کفپوش و سقف مجموعه ورزشی حجاب حل می شود

فارس من| به زودی مشکل کفپوش و سقف مجموعه ورزشی حجاب حل می شود